Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje strony internetowej są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Strona WWW kreuje wizerunek Twojej firmy nie tylko w sieci, ale w ogóle. Witryna stanowi twarz każdego biznesu i to z nią kojarzy się klientom, dlatego tak ważne jest, by Twoja strona internetowa prezentowała się profesjonalnie. Ile pieniędzy wydają przedsiębiorcy w Polsce na swoje „wirtualne garnitury” i dlaczego opłaca się wydać nieco więcej, niż konkurencja?
Jakie możliwości daje profesjonalna strona dla obiektu z noclegami? Własna strona WWW wykorzysta cały komercyjny potencjał, jaki tkwi w Twojej inwestycji. Dzięki rezerwacjom dokonywanym hybrydowo, zagwarantujesz pełne obłożenie obiektu, a na braku prowizji serwisów zewnętrznych zarobisz więcej, a Twoi goście zaoszczędzą.
Termin User Experience opisuje wszystkie aspekty wrażeń użytkownika podczas interakcji z produktem, usługą, środowiskiem lub obiektem. Pierwszym znanym historii badaczem tej dziedziny jest rzymski architekt Witruwiusz, który zdefiniował kryteria doświadczenia użytkownika za pomocą trzech wartości: firmitas (solidność), utilitas (funkcjonalność) i venustas (piękno), które uchodzą za klasyczne miary użyteczności. Witrawiusz projektował budynki i maszyny wojenne, a my, bazując na tych samych kryteriach, ponad 2000 lat później projektujemy strony WWW.
Przenoszenie się prasy i drukowanych reklam do sieci wydaje się proekologicznym trendem, ponieważ zużywamy mniej papieru, wody i chemicznych środków potrzebnych do produkcji tradycyjnych nośników informacyjnych. Zamiast fruwających po ulicach ulotek, darmowych grubych katalogów, gazetek zapychających nasze skrzynki mamy stale towarzyszące nam reklamy, które wyświetlają się na ekranach komputera, czy komórki. Mało kto zdaje sobie sprawę, że wyświetlanie reklamy nie jest neutralne dla środowiska. Jak to wygląda w liczbach, i jak zadbać o to, by Twoja strona WWW była przyjazna nie tylko użytkownikom, ale również środowisku naturalnemu?