Wizerunek Twojej marki w sieci. Ile powinien kosztować Twój wirtualny garnitur?

Wizerunek Twojej marki w sieci. Ile powinien kosztować Twój wirtualny garnitur?

Strona WWW kreuje wizerunek Twojej firmy nie tylko w sieci, ale w ogóle. Witryna stanowi twarz każdego biznesu i to z nią kojarzy się klientom, dlatego tak ważne jest, by Twoja strona internetowa prezentowała się profesjonalnie. Ile pieniędzy wydają przedsiębiorcy w Polsce na swoje „wirtualne garnitury” i dlaczego opłaca się wydać nieco więcej, niż konkurencja?

Strona z niższej pułki może być schludna i sprawiać wrażenie profesjonalizmu, ale tania, znoszona, niedopasowana marynarka też może nie wzbudzać negatywnych odczuć na tle casualowo ubranych ludzi. Jednak w towarzystwie biznesowym kiepski gajerek potrafi kompletnie zdyskredytować renomę człowieka, szczególnie podczas pierwszego kontaktu z klientem. Jakość najczęściej ocenia się na zasadzie porównania, dlatego strona WWW o przeciętnej jakości nie ma szans konkurować w sieci z profesjonalnymi realizacjami.

Profesjonalna strona WWW jest dla Twojej firmy jak wysoki, przystojny, elokwentny, świetnie uczesany przedstawiciel handlowy w szytym na miarę, modnym, wyważonym garniturze, rolexem na ręku i lśniącym uśmiechem na twarzy. W starciu o Twojego klienta z większością konkurencji wygrywa samą perswazją. Jeśli Twoja konkurencja ma równie dobrą stronę WWW, Twoja przekona potencjalnych klientów solidnością, doświadczeniem, szerokim wachlarzem usług lub innymi atutami Twojej firmy.

Ile powinien wynosić budżet Twojej inwestycji?

Większość firmowych stron na polskim rynku mieści się w budżecie do 3000 tys. zł netto*. Wiele firm decyduje się na prowizoryczne realizacje za mniej niż 1000 zł netto*. Polscy przedsiębiorcy wydają na coś, co ma decydujący wpływ na wizerunek ich firmy mniej, niż za naprawę średniej usterki w aucie. Dzięki temu posiadanie profesjonalnej strony WWW na polskim rynku jest tym bardziej skuteczne, gdyż na tle zaniedbanej, skąpej konkurencji, zadbana strona WWW robi prawdziwą furorę.

Sondaż – ile kosztowała realizacja strony Twojej firmy?

(Wartości netto wg ankiety z 2021 roku, w której udział wzięło 212 polskich przedsiębiorców)

  • mniej niż 1000 zł (8%)
  • 1000-2000 zł (22%)
  • 2001-3000 (33%)
  • 3001-4000 (17%)
  • 4001-5000 (9%)
  • 5001-6000 (5%)
  • 6001-7000 (3%)
  • 7001-8000 (2%)
  • powyżej 8000 (mniej niż 1%)

Czy im droższa strona, tym lepsza?

Za niską cenę na pewno nie kupimy dobrej strony WWW, ale za wysoką cenę niekoniecznie musimy kupić coś lepszego. Aby ocenić jakość dewelopera stron WWW, należy zapoznać się z jego portfolio. Jeśli strony z jego stajni nie tylko dobrze się prezentują, ale i świetnie prosperują, możesz być pewny, że i Twoja realizacja będzie budowała stabilną i silną markę w sieci.

Ile firm jest w Polsce?

W Polsce zarejestrowanych jest 2,62 mln czynnie działających firm i każdego roku powstaje ponad 40.000 nowych. W każdej branży działa średnio kilkadziesiąt tysięcy firm. Aby wyróżnić się spośród tak licznej konkurencji, nie wystarczy przeciętna strona WWW.

Gotowy na wycenę własnej strony WWW?

Wypełnij formularz na naszej stronie, a przygotujemy dla Ciebie wycenę realizacji spełniającej wszystkie Twoje potrzeby i oczekiwania. Wraz z ofertą otrzymasz od nas nasze pełne portfolio, w którym znajdziesz nie tylko realizacje z całej Polski, ale również strony WWW wykonane na rynek brytyjski, niemiecki, francuski, włoski, skandynawski, ukraiński i rosyjskojęzyczny.

Pamiętaj: usługa to nie produkt i kierowanie się najniższą ceną kończy się brakiem satysfakcji.

Prawy przycisk myszy jest zablokowany w celu ochrony zawartości strony WWW.
OK